مزایای استفاده از سابلیمینال اختصاصی

بازدید: 61 بازدید
50% تخفیف دوره ایموشن کد

مزایای استفاده از سابلیمینال اختصاصی :

دوست من سلام امیدوارم که حالت عالی باشه امروز اومدم مزایای فوق العاده استفاده از دوره های اختصاصی رو براتون بگم تا سرتون سوت بکشه !

تا آخر این مقاله رو مطالعه کنید و از دستش ندین .

خب دیگه خیلی سریع میریم سراغ اصل مطلب و توضیح مزایای دوره های فوق العاده اختصاصی .

یکی بخر ۳ تا ببر !!!

شاید خیلی خیلی براتون جالب باشه که بهتون بگم که شما در دوره های اختصاصی میتونید تا ۳ موضوع رو به دلخواه خودتون انتخاب کنید و شما لازم نیست برای هر ۳ تا موضوعی که به دلخواه خودتون انتخاب کنید هزینه ای بپردازید بلکه شما در واقع هزینه یک موضوع رو میپردازید اما ۳ تا موضوع رو دریافت میکنید .

بخواهم راحت تر براتون بگم یعنی شما هزینه یک سابلیمینال اختصاصی رو میدین اما ۳ تا سابلیمینال اختصاصی دریافت میکنین !!!

 

شخصی سازی شده :

سابلیمینال اختصاصی مختص خوده شما ساخته و تولید میشه و برای شخص شما مهندسی سازی میشه .

سابلیمینال اختصاصی در قالب دو نسخه برای شما ساخته و تولید میشه .

شنیداری :

در نسخه شنیداری تاکیدات با صدای خودتون ضبط میشه و روی صدای خودتون امواج و فرکانس هایی که مختص خوده شما طراحی شده قرار میگیره ، علت اینکه تاکیدات با صدای خودتون ضبط میشه این هست که ناخودآگاه شما روی صدای شما بسیار تاثیر پذیر تر هست تا صدای هر شخص دیگه ای بنابراین با قرار دادن ارتعاشات مناسب برای شما روی صدای خودتون شما میتونید شاهد تاثیر پذیری خیلی بیشتری در ناخودآگاهتون باشید

غیر شنیداری :

در نسخه غیر شنیداری فایل های صوتی برای شما ساخته و تولید میشن که حاوی امواج باینورال و دوگوشی هستن و مستقیم به سمت ناخودآگاه شما میرن و تاکیدات رو قالب ذهن و ناخودآگاه شما میکنن تا بتونید نتیجه گیری دلخواهتون رو داشته باشید و به هدفتون برسید .

 

دوره رایگان برای شما :

همچنین لاذم به ذکره که در دوره های اختصاصی فایل های آماده سازی و پاکسازی (رفع موانع ذهن ) به شما به صورت رایگان داده میشن که میتونید با استفاده از این دوره که به صورت رایگان در دوره اختصاصی در اختیار شما قرار میگیره باور سازی مناسب رو برای خودتون ایجاد کنید و مقاومت ذهنیتون رو برطرف کنید تا بتونید نتیجه گیری فوق العاده ای داشته باشین .

دوره ی آماده سازی و پاکسازی با هدف نتیجه گیری فوق العاده شما از سابلیمینال در اختیار شما قرار میگیره .

دوره های آماده سازی و پاکسازی فقط برای شرکت کنندگان در دوره های اختصاصی رایگان هستن .

 

هدیه حقیقت پنهان :

همچنین در دوره های اختصاصی فایل بوستر (شتاب دهنده) به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد که فقط برای شرکت کنندگان دوره اختصاصی رایگان هست .

فایل بوستر ( شتاب دهنده ) با کمک به انهدام مقاومت ذهنی شما و باورسازی مناسب باعث پیشرفت در روند نتیجه گیری شده و سبب نتیجه گیری بهتر و سریع تر شما میشه .

فایل بوستر نقش بسیار مهمی در کمک به کاهش مقاومت ذهنی شما و باورسازی مناسبتون داره .

 

پشتیبانی اختصاصی :

خب طبیعتا پشتیبانی دوره اختصاصی مانند تمام مزایای این دوره اختصاصی هست و شما هر زمان ک سوالی داشتید و نیاز به مشاوره داشتید پشتیبانی مربوطه در اختیار شما خواهد بود و تا پایان دورتون مانند یک مربی در کنار شما و همراه شما خواهد بود .

 

تخفیف به صرفه بی نظیر و تکرار نشدنی!!!

ارزش و قیمت اصلی دوره های اختصاصی ۹۹۲ تومان هست اما در حال حاضر دوره های اختصاصی با ۵۰% تخفیف برای شما ساخته و تولید میشن یعنی شما با پرداخت فقط ۴۹۶ تومان بجای ۹۹۲ تومان میتونید یک دوره کامل اختصاصی رو دریافت کنید !

میدونی ؟

میدونی که فقط دوره آماده سازی و پاکسازی و فایل بوستر (شتاب دهنده) ای که فقط در دوره اختصاصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره در حال حاضر با قیمتی نزدیک به ۴۰۰ تومان درحال به فروش رسیدن هست !

یعنی شما فقط با پرداخت مبلغی کمی بیشتر یک دوره اختصاصی کامل دریافت میکنید !!!! این باور نکردنیه !!!

 

برای مشاوره و پشتیبانی بیشتر و یا سفارشه ساخت دوره اختصاصی میتونید فیلتر شکن رو روشن کرده و روی دکمه زیر کلیک کنید  تا با پشتیبان مربوطه در تلگرام ارتباط برقرار کنید .

برای ارتباط کلیک کن