چگونه یک جمله تاکیدی خفن بنویسیم؟

بازدید: 2596 بازدید
چگونه یک جمله تلقینی خفن بنویسیم؟

چگونه یک جمله تلقینی خفن بنویسیم؟

آموزش های کاربردی

ویرایش شده در ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به اینکه تمرینات “کاغذ و قلم” و “شکرگذاری” دوتا از تمرینات هست که من بهشون میگم غول چراغ جادو که هرچه بخواهیم به ما میده نیازمند جملات خیلی (خفن) هستند ، این مقاله رو که ۴ روز برای آماده کردن محتوایش زمان صرف شد رو براتون آماده کردم.

برای همین از شما میخوام که تا انتهای این مطلب جذاب و دوست داشتنی همراه من باشید.

سلام خدمت تمامی دنبال کنندگان و کاربرانی که سری مقالات مارو دنبال میکنند، امیدوارم هرجا که هستید خوشبخت، سالم و ثروتمند باشید. از عنوان این مقاله پیداست که قراره چطور یک جمله تلقینی بنویسیم ، از واژه (خَفَن) استفاده کردم چون واقعا واژه دیگه ای به ذهنم نرسید و بهترین واژه برای این عنوان بود.

نسخه صوتی توضیحات:

چرا تلقین اینقدر مهم هست؟

از بچگی وقتی یک جمله بد رو خیلی تکرار میکردیم :

پدر و مادرهای ما میگفتن اینقدر تلقین نکن به خودت

پس افراد ناخواسته از قدرت تلقین کردن مطلع بودن.

شاید اگر بگم که تلقین هایی که از جامعه ، پول ، خوشبختی ، شادی و سلامتی به خود کرده ایم تمام زندگی مارو شکل میدهند ، کم گفته باشم ، پس تلقین هایی که توی هر موردی به خود میکنید رو خیلی جدی بگیرید.

در پایین نمونه از تلقین هایی که همه ما خیلی همیشه با خودمون تکرار کردیم رو خوب و بد رو میزارم تا یادتون بیاد تلقین دقیقا چی بوده:

نمونه تلقین های بد:

  1. من هیچ وقت شانس نداشتم.
  2. نه من نمیتونم.
  3. تو این دوره زمونه دوست خوب پیدا نمیشه.
  4. مگه کار هرکسی هست؟
  5. پول مال تو فیلماست.
  6. هرکسی که پولدار نمیشه.

نمونه تلقین های خوب:

  1. نمیدونم چرا اینقدر خوش شانس هستم.
  2. خداروشکر همیشه دوستای خوبی داشتم
  3. من میدونم که موفق میشم.
  4. من همیشه احساس میکنم فرد بزرگی خواهم شد

تلقین چگونه کار میکند؟

اگر بخواهم خیلی ابتدایی و قابل فهم بگم و وارد مسائل پیچیده متافیزیک و کوانتوم نشم ، به این صورت هست که :

هر تلقین یک تصویر در ذهن ما بوجود می آورد.

هر تصویر در ذهن ما یک ارتعاش و فرکانس ایجاد میکنه که این ارتعاش و فرکانس در تمام جهان هستی پخش میشه و اصلا محدودیت زمانی و مکانی نداره ، یعنی در آن واحد در تمام دنیا هست.

زمانی که ما یک تصویر را مدام و مدام در ذهنمون تکرار میکنیم ، جهان کائنات طبق قانون گرانش ، یا همون جذب ، هم فرکانس و هم ارتعاش تصویری که فرستادی را به سمت شما هدایت میکنه ، تا بتونید هم فرکانس تصویر ذهنی خودتون رو جذب کنید و تمام شرایط در دنیا طوری میشود که به تصویر ذهنی خودتون هدایت بشید.

از نظر علم کوانتوم و فیزیک ذرات ، این مسئله کاملا علمی هست ، و میتونید آزمایشاتی که در این زمینه انجام شده رو ببینید ، آزمایشاتی که تفکر و نگاه انسان بر رفتار ذرات و واکنش اونها تاثیر میگذاره.

چگونه یک تلقین حفن بسازیم؟

ساختن یک تلقین که مارو به هدفمون برسونه خیلی راحت هست ، فقط کافیه نکاتی که در ادامه میگم رو جلو خودتون قرار بدید و با توجه به نکات جمله تلقینی خودتون رو بسازید.

۳ نکته طلایی :

  1. تمامی کلمات داخل جمله باید مثبت باشند و بار انرژی مثبتی داشته باشند
  2. جمله باید به اندازه کافی باشد ، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوتاه
  3. کلمات کلیدی که برای هدف مشخصی میخواهید در جمله باشد ، مانند : ثروت ، پول ، سلامتی و روابط .

پیشنهاد میشود مطلب”چطور میتونیم قدرت تجسم خودمون رو ارتقا بدیم | ارتباط تجسم با ارتعاش و فرکانس ذهن چیست؟” را بخوانید.

چقدر باید تلقین را تکرار کنیم؟

برای اینکه تصویر ذهنی ما ارتعاش و فرکانس خودش رو دنیا قوی و غنی کنه ، باید مدام در ذهن ما شکل بگیره ، برای همین بهترین کار نوشتن جمله تاکیدی در یک دفترچه هست .

دلیل نوشتن هم این هست که وقتی ما یک جمله را مینویسیم ذهن ما توانایی تفکر و تمرکز بر مسئله دیگری را ندارد ، از طرفی وقتی مینویسیم ، تلقین هم از طریق سیستم نوشتن در مغز ، هم دیدن ، هم تکرار کردن و تمرکز ، در ذهن ما ثبت میشه.

بهترین زمان های نوشتن تلقینات ، صبح ها پس از بیدار شدن ، و شب ها قبل از خوابیدن هست :

بهتر هست برای هر خواسته خود، ۱۰ جمله متفاوت آماده کنیم.

برای مثال ثروت رو من براتون مینوسم :

  1. من ثروتمند هستم.
  2. خدایا شکرت که من را لایق ثروت میدانی.
  3. خدارو شکر که لحظه به لحظه انرژی پول را در زندگی من جاری میکنی.
  4. خدایا شکرت که از انرژی بی کران ثروت خود به زندگی من میبخشی.
  5. خدایا شکرت که لحظه به لحظه پول بیشتری وارد زندگی من میکنی.
  6. من آهنربای جذب پول و ثروت هستم
  7. پول همیشه از منابع شناخته شده و ناشناخته وارد زندگی من میشود.
  8. هر لحظه پول بیشتری وارد زندگی من میشود.
  9. خداروشکر که من در مسیر جریان ثروت و فراوانی هستم
  10. خدایا سپاسگزارم که فراوانی و ثروت را در زندگی من جاری کردی.

نکات مهمی که باید رعایت کنید

  1. نکته : اگر دقت کرده باشید جملات همه شبیه به هم با یک موضوع اما به شکل های مختلفی نوشته شدن.شما میتونید جملات رو هر زمان از روز که به ذهنتون رسید ، روی یک دفترچه با قلم بنویسید ، هرچه بیشتر این کار رو انجام انباشتگی انرژی خودتون رو در جهان بیشتر کردید.

    نکته : اما این مورد رو اشتباه برداشت نکنید که اگر سابلیمینال رو بیشتر گوش بدید این اتفاق میافته. سابلیمینال یک روش برنامه ریزی ناخودآگاه هست که ما یک تلقین رو به ناخودآگاه بدیم تا خود ناخودآگاه مدام این ارتعاش رو بدون فکر کردن انتشار بده ، اما ما این روش رو به صورت خودآگاه و ذهنی انجام میدیم ، برای همین باید مدام تکرار و نوشته شود.

    در این مورد میتونید مطلب “چرا نباید بیشتر از ۱ ساعت به سابلیمینال گوش داد؟” بخونید

    نکته : حتما برای نوشتن از نوشتن فیزیکی یعنی با خودکار (قلم) و روی کاغذ بنویسید ، نوشتن در موبایل این انرژی رو نداره. کاغذ  وقلم از گذشته اشیاء مقدسی به شمار میرفتند ، پس جدی بگیرید

کی از تلقین نتیجه میگریم؟

  1. اگر بخوام صادقانه بگم ، شما از همون لحظه نوشتن درحال نتیجه گرفتن هستید ، و درخواست شما ثبت شده و درحال حرکت به سمت شماست ، کائنات تمام شرایط را طوری کنار هم میچیند که به خواسته خود برسید ، معمولا افراد در هفته های اول نتایج اولیه رو خیلی واضح و قشنگ متوجه میشن.شما هم میتونید این شیوه رو امتحان کنید ، همش یکی دوهفته زمان بزارید و مرتب بنوسید ، قول میدم بعدش دیگه همیشه درحال شکرگزاری و نوشتن هستید و از لذتبخش ترین کارهایی میشه که انجام میدید.

    با اشتراک طلایی میتونید تمامی سابلیمینال های وبسایت رو به صورت ویژه و رایگان دانلود کنید ، چون شما بعد از تهیه اشتراک طلایی ، کاربر ویژه ما محسوب میشید.

حتما دیدگاه ها و سوالاتتون رو در رابطه با این مقاله از من بپرسید و با ثبت نظراتتون در مطالب سایت به من و تیم مجموعه حقیقت پنهان انرژی بدید