نسخه حرفه ای تمرین شکرگزاری

امتیاز 5.00 ( 1 رای )
نسخه حرفه ای تمرین شکرگزاری
نوع فایل
PDF
حجم فایل
230 کیلوبایت
تاریخ انتشار
7 فوریه 2020
تعداد خرید
0 فروش
رایگان
  دانلود رایگان

نسخه حرفه ای تمرین شکرگزاری

سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان وبسایت حقیقت پنهان ، با یکی از تمریناتی که بسیار قدرتمند هست و در مطلب ۳ روش استفاده از تلقین هم به این تمرین اشاره کوچکی شده بود ، برای همین تصمیم گرفتم تا این مطلب رو براتون به صورت رایگان ارائه بدم.

لازم به ذکر هست که توضیحاتی که اینجا نوشته میشه ، به صورت کامل در فایل PDF این محصول هست و میتونید دانلود کنید و برای دوستان خود هم بفرستید.

نسخه حرفه ای تمرین شکرگزاری

در این تمرین به بخش های زیر میپردازیم.

  • مقدمه
  • تمرین شکرگزاری چیست؟
  • عبارات شکرگزاری چیست؟
  • نحوه ساخت عبارات شکرگزاری
  • روش استفاده از تمرین شکرگزاری
  • نکات کلیدی

مقدمه :

سلام مجدد عرض میکنم خدمت تمامی خوانندگان محترم این تمرین.

رضا جوانشیر هستم مدیریت وبسایت حقیقت پنهان و فعال در حوزه ذهن ، برنامه ریزی ناخودآگاه و سیستم ارتعاشات ذهن هستم و به مدت ۶ سال هست که در این زمینه تحقیق و آزمایشات مختلفی رو انجام دادم.

شما با تمرینی روبرو هستید که اگر برای اون میلیون ها تومان هم قیمت گزاری کنیم باز هم کم هست برای همین تصمیم گرفتیم تا به رایگان این تمرین رو در اختیار شما قرار بدیم تا بعد از انجام فقط و فقط ۷ روز شاهد نتایج فوق العاده در جنبه های مختلف زندگی خود باشید ، لازم به ذکر هست که نکاتی که در این تمرین گفته شده خلاصه و چکیده کتاب معجزه سپاسگزاری هست.

همچنین این تمرین به صورت رایگان به همراه محصولات و سابلیمینال های خریداری شده از وبسایت به کاربران تعلق میگیرد.

در ابتدا بزارید از خواص انجام دادن این تمرین برایتان بیشتر بگویم.

تمرین شکرگزاری یکی از قدرتمند تمرین های برنامه ریزی ناخودآگاه و قانون جذب هست ، چراکه به تنهایی با انجام این تمرین چندین تکنیک مختلف رو به صورت غیرمستقیم استفاده میکنیم.

تمرین شکرگزاری تمرینی هست که بنده به شخصه آزمایش کردم و نتایج فوق العاده اون رو در زندگی خودم دیدم برای همین حالا نوبت شماست که از این تمرین استفاده کنید و شاهد رشد و پیشرفت در زندگی خود باشید.

ذکات علم در یاد دادن آن هست.

تمرین شکرگزاری چیست؟

تمرین شکرگزاری یکی از تمرین های برنامه ریزی ذهن و ضمیرناخودآگاه است که به ما کمک میکند از طریق نوشتن و القا تاکیدات و تلقیناتی که در ادامه یاد میگیرید چگونه طراحی کنید ناخودآگاه خود را برای رسیدن به خواسته های خود برنامه ریزی کنیم و نورون های عصبی مورد نیاز برای جذب خواسته خود را در ذهن خود بکاریم.

در این تمرین ما عباراتی را به زمان حال و به صورت شکرگزاری از خداوند و یا کائنات ، مناسب با خواسته خود طراحی میکنیم.

عبارات شکرگزاری چیست؟

عبارات شکرگزاری همان خواسته ها و تاکیداتی هست باید در این تمرین استفاده کنیم و بخش خیلی مهم و اصلی از این تمرین به حساب می آید پس در بخش طراحی و ساخت این عبارات در این آموزش خیلی دقت کنید.

نحوه ساخت عبارات شکرگزاری:

درست مانند تمرین کاغذ و قلم ما ابتدا باید هدف خودمون رو تعیین کنیم.

۱ ) تعیین هدف:

اولین کاری که باید انجام دهیم تعیین آرزو و هدف هست.

باید دقیقا بدونیم که هدف ما چی هست؟ ما به چه خواسته ای قصد داریم برسیم و درواقع برای رسیدن به چه خواسته ای میخواهیم این تمرین جذاب رو انجام بدیم؟

برای مثال شخصی میخواهد در درآمد ماهیانه خود رشد و افزایش داشته باشد و یا کسی میخواهد از لحاظ سلامتی در سطح بالا و سلامت کامل قرار داشته باشد.

مثال هارا زدم تا متوجه بشید که خواسته ما هم میتونه در رابطه با بدن ما باشد و هم در رابطه با دنیای خارج از بدن ما باشد.

۲ ) ساخت اولین جمله :

برای طراحی این جمله باید دقت کنیم که خواسته ما به زمان حال باشد ، درست مانند تمرین کاغذ و قلم اما با این تفاوت که بخاطر داشتن اون سپاسگزار هم هستیم.

خواسته ما باید طوری نوشته شود که انگار همین الان به اون رسیده ایم.

برای مثال : خدایا شکرت که من ثروتمند هستم.

نکته بعدی که باید دقت داشته باشید ، بار احساسی مثبت جمله هست یعنی جمله ما باید تماما مثبت باشد ، به مثال زیر دقت کنید :

جمله غلط : خدایا شکرت که من افسردگی ندارم

. جمله درست : خدایا شکرت که من شاد هستم

۳ ) بار احساسی :

سومین عاملی که باید به آن دقت کنیم و عامل مهمی هم در سرعت نتیجه گیری محسوب میشود ، بار احساسی جمله هست ، جمله باید به صورتی باشد که احساسات مارا برانگیخته کند. به مثال پایین دقت کنید:

خدایا شکرت که من چشمانی به زیبایی یک کهکشان پرستاره دارم.

روش استفاده از تمرین شکرگزاری:

همونطور که اگر در تمرین قبلی ما یعنی تمرین کاغذ و قلم به یاد داشته باشید ما یک دفترچه و قلم مخصوص برای اون تمرین آماده کردیم تا خواسته های خود را با اصولی که گفته شد ، بنویسیم و شاهد دریافت نتایج باشیم ، در این تمرین هم ما نیاز به یک دفترچه یادداشت و یک قلم داریم.

زمانی که این دفترچه و قلم را تهیه کردید ، جملات سپاسگزاری که طراحی کردیم رو باید بنوسیم، مهم نیست تعداد جملات چقدر هستند ، ۱ یا ۱۰ جمله فرقی نمیکند ، مهم این هست که جملات خودمون رو بنویسیم.

روزانه بهتر هست بین ۳۰ تا ۵۰ بار جملات خود را هر زمان که یاد شما می افتد بنویسید تا کم کم وارد ناخودآگاه شما شده و ثبت شود.

فقط کافیست این کار را برای مدت ۷ روز انجام دهید و شاهد معجزه در زندگی خود باشید و از نتایج خودتون به ما اطلاع بدید.

روش سپاسگزاری در رسیدن به خواسته ها در تمامی سابلیمینال های وبسایت رعایت شدند.

سابلیمینال ها فایل های صوتی هستند که به صورت پیش فرض برای هر خواسته ای تاکیدات و جملات مهندسی شده دقیقی دارد که فقط با گوش دادن به آنها میتوانیم تغییرات مورد نیاز خودمون را بوجود بیاوریم . از افزایش قد و تغییرات فیزیکی تا تغییرات ذهنی مانند فعال کردن چاکرا های بدن ، افزایش حافظه و یا درمان بیماری هایی مانند افسردگی و استرس و بیخوابی و …

برای مشاهده تمامی سابلیمینال ها میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

نکات کلیدی

شما در نوشتن تعداد عبارات هیچ محدودیتی ندارد

شما در نوشتن تعداد دفعات عبارات در دفترچه هیچ محدودیتی ندارید ، هرچه بیشتر بنویسید با سرعت بیشتری در ناخودآگاه شما ثبت میشود.

بازه زمانی اثرگزاری و دیدن تغییرات خیلی بزرگ ۲ تا ۳ ماه است اما شما از همان روز های اول نتایج را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی وبسایت

برای مشاهده صفحه تمرین کاغذ و قلم کلیک کنید

برای مشاهده راهنمای استفاده از سابلیمینال ها کلیک کنید

برای مشاهده مطلب بازه زمانی اثرگذاری سابلیمینال ها کلیک کنید

www.hiddenfact.ir

دانلود

.

 

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.