دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی

نویسنده
تاریخ انتشار
۸ مرداد ۱۳۹۹
تعداد خرید
390 بازدید
تعداد فروش
21 فروش
۸۵۰,۰۰۰ تومان

دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی

+دقت کنید که مجموعه حقیقت پنهان این دورهتخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی را فقط جمع آوری ، ترجمه و صوتی کرده است و هیچ ادعایی در خصوص آموزش ها ندارد ، این دوره با توجه به درخواست مکرر روی وبسایت قرار گرفته است و به صورت کامل توسط پشتیبان مشاوره داده میشوید+

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان عزیزم

همیشه مسائل متافیزیک جزو مواردی بودن که خیلی از انسان ها به طور ناخودآگاه به سمتشون کشیده میشدن ولی به دلیلی اینکه منابع زیادی وجود داره و نمیشه درست تشخیص داد و تصمیم گیری کرد.

تصمیم گرفتم که این دوره(دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی) رو برای اولین بار در ایران برای علاقه مندان به این حوزه درست کنم تا بهتر بتونند با جوانب مختلف این مسائل آشنا بشن.

در ادامه به سوالاتی میپردازیم تا توسط این سوالات به شناخت بهتری از این دوره برسیم.

چرا دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی ضبط شد؟

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

یکی از اصلی ترین دلایل اینکه این دوره رو ضبط کردم این بود که چون خودم هم سال ها پیش به دنبال این مسائل بودم.

چون دسترسی به تمام منابع سخته و برای اینکه یک فرد به دانش صحیحی از این مسائل برسه نیاز هستش که مطالب و دوره های زیادی رو یاد بگیره.

در این مسیر منابع فیک و مطالب غیر اصولی زیادی وجود داره که فرد رو میتونه به کل از مسیر خارج کنه و تا شخص بخواد مجددا وارد مسیر بشه و راه صحیح رو پیدا کنه.

زمان زیادی صرف میشه که همین مسئله باعث میشه فرد کلا دل زده بشه و یا باور و ایمان خودش رو به کل از دست بده.

پس من تصمیم گرفتم که اطلاعاتی که در طول این چند سال به دست آوردم،از طریق:مطالعه، گذروندن دوره های مختلف، خواندن کتاب های متعدد و همچنین تحقیق زیاد در مباحث متافیزیک چکیده ی ارزشمندی به همراه آموزش های نفیس برای علاقه مندان به این حوضه طراحی کنم تا افراد تنها با گذروندن این دوره بتونن به هرآنچیزی که برای دونستن کینزی ها لازمه دست پیدا کنند.

دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی شامل چه قسمت ها و مباحثی هست؟

این دوره شامل مقدمه مختصری هست که طریقه ی استفاده مدیتیشن و همچنین کاربرد چاکراها رو معرفی و بیان میکنه.

همچنین دارای سیزده بخش مختلف هستش که در هر بخش به یک کینزی پرداخته شده و از نظر علمی و متافیزیکی مورد تحلیل و بررسی قراره گرفته.

علاوه براون شامل نظریاتی هستش که به طور مختصر بیان شده و مربوط به برخی از کینزی ها میشه همچنین در برخی از این قسمت ها از افرادی نام برده شده که دارای این توانایی ها بودند و در منایع و کتب مختلف به ثبت رسیدند همچنین ارتباط بیولوژیکی بدن انسان بااین کینزی ها هم مورد بررسی قرار گرفته.

چرا باید این دوه رو تهیه کنید؟

یاد گرفتن مسائل جدید و کسب مهارت های تازه به انسان این قدرت رو میده تا محیط اطراف خودش رو بهتر بشناسه و با درک مسائلی جدید، خصوصا مسائلی که همیشه در حیطه تصور و خیال میدونسته باعث میشه تا رشد فزاینده ای در بخش ناخودآگاه و خودآگاه رو تجربه کنه .

این مسئله باعث میشه که مغز، قدرت تحلیلی پذیری بهتر و منعطف تری نسبت به قبل پیدا کنه و بدونه که زندگی فقط در چهارچوب ماده نیست و ماده فقط سطح محدودی از دانسته هارو تشکیل میده که فقط حواس پنجگانه در شناختش دخیل بودن.

همچنین دوسنتن این قابلیت ها ومسائل متافیزیکی، میتونه به فرد کمک بکنه  که بیشتر درباره ی خودش مطالعه کنه واین مفهوم رو که خداوند چرا انسان رو اشرف مخلوقات نامیده بهتر درک کنه.

علاوه بر همه ی اینا یاد گرفتن هرکینزی توی ذهن شما تحول عظیمی رو ایجاد میکنه که نیم کره های مغز رو بیش از پیش فعال میکنه که خوده این امر باعث میشه درک معنوی و درونی شما هم نسبت به این دنیا عمیق تر بشه و بهتر بدونید که هرچه میزان وسعت ذهنیتون بیشتر بشه تصمیمات بهتری رو میتونید توی زندگیتون بگیرید و درک معنوی بسیار بالایی با جهان پیرامون خودتون پیدا می‌کنید.

چه کینزی هایی دراین دوره معرفی شدند؟

۱_تله کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

تعریف :

تله کینزی به مهارت اثر گذاری نیروی ذهن بر روی اجسام ماده در جهت حرکت و جابجایی آنها میگویند .

اولین بخش تله کینزی هستش که شامل :

  • توضیح بسیار کامل و جامعه ای از تله کینزی
  • معرفی چاکرا های مرتبط با تله کینزی
  • شیوه ی فعال سازی چاکراهای کف دست
  • تمرینات ویژه تله کینزی
  •  مدیتیشن های مختلف

همه مواردی که در بالا اشاره شد به شما کمک میکنه که روی تله کینزی تسلط پیدا کنین،تسلط روی تله کینزی این مهارت رو به شما میده که تحولی درونی در خودتونوایجاد کنید و با مدیتیشن هایی  که درون این بخشوجود داره این قابلیت رو در شما به وجود میاره که از ثبات ذهنی و هماهنگی درونی بسیار قدرتمندی برخوردار بشید.

۲_پایروکینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

دومین بخش پایروکینزی یا پیروکینزی(کنترل آتش) هستش که در این بخش:

تعریف:

به توانایی ذهنی کنترل و یا ایجاد آتش پایروکینزی میگن.

  • تا حدودی،مفهوم انرژی توضیح داده شده
  • تا حدی به صورت علمی هم توضیح دادیم که این پایروکینزی چطور اتفاق میوفته
  • علاوه برهمه ی اینا نمونه هایی از اشخاصی معرفی شده که تواتایی پایروکینزی رو داشتن و میتونستن آتش افزاری کنن.
  •  توضیحات کلی برای چاکراها
  • همچنین آموزش های ویژه  در جهت یادگیری این کینزی و کار روی چاکراهای مخصوص پایروکینزی معرفی شده
  • همچنین آموزش ویژه وجامعی برای چاکرای سوم یعنی مانیپورا (این چاکرا بیشترین ارتباط رو با پایروکینزی داره و به شکلی طراحی کردیمش که قدرت لازم جهت کار روی این کینزی رو در اختیارتون بزاره)

بابررسی مطالب بالا به درک بهتری نسبت به اثرگزاری ذهن بر محیط اطراف و همجنین نحوه کار این پایرو کینزی پی میبرید این نکته رو هم یادتون باشه که پایرو کینزی جزو یکی از عناصر چهارگانه طبیعت محسوب میشه و با تمارین و مدیتیشن هایی که درون این بخش وجود داره شما میتونید چاکرای سوم خودتون رو که بیشترین ارتباط بااین کینزی رو داره فعال کنید و انژی فراوانی بهش بدید که میتونه به شما در  زندگی روزمرتون هم هم قدرت زیادی بده و چون این چاکرا ترس رو از بین میبره  وا نرژی زیادی هم به شما میده میتونه در خیلی از مسئائل زندگی هم به شما کمک بکنه.

۳_الکترو کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

سومین بخش شامل الکترو کینزی میشه:

تعریف:

به توانایی کنترل الکتریسیته  توسط ذهن الکترو کینزی میگن.

  • حالا توی این بخش شما بیشتر باالکتروکینزی اشنا میشید چون به طور شفاف و کامل توضیح داده شده
  • همچنین از نظر علمی هم مورد بررسی قرار گرفته
  • ارتباط انرژی الکتریکی با بدن انسان به طور کامل بیان شده  همچنین چاکراهای مؤثری برای الکتروکینزی معرفی کردیم
  • تمرینات بخصوصی رو هم برای چاکراها در نظر گرفتیم
  • همچنین مدیتیشن خاصی برای چاکرای قلب معرفی شده که برای این الکتروکینزی بسیار مؤثر هستش و تحت عنوان مدیتیشن قلب تابان شناخته میشه
  • علاوه بر مدیتیشن چاکرای قلب مدیتیشن قدرتمندی برای چاکرای تاج هم دراین قسمت معرفی شده تحت عنوان مدیتیشن هزار برگ، این مدتیشن بسیار قدرتمند هستش و مستقیما برای الکتروکینزی طراحی شده در قسمت پایانی هم آموزش اصلی خوده این کینزی رو به طور کامل توضیح دادیم.

موارد بالا مفهوم کلی از الکتروکینزی رو در اختیارتون میزارن وبا توضیحات موشکافانه درک این معقوله رو براتون  آسون تر مبکنه، همچنین پی میبرید که تاحدودی ریشه این انرژی از کجا اومده و بابرخی از مفهوم های علمی این حیطه هم آشنا میشین ،همچنین در بخش الکتروکینزی دو مدیتیشن بسیار قدرتمند وجود دارن که صرفا برای این الکتروکینزی طراحی شدن و به طور مستقیم چاکرای تاج و قلب رو مورد هدف قرار دادن.

بهتره که بدونید این چاکراها مراکز اصلی برای کنترل و انرژی بخشیدن به این کینزی هستن که علاوه بر همه ی اینا این مدیتیشن ها باعث آروم سازی ذهن و بدن شما میشن و باعث میشن که بازدهی ذهنی شما به حداکثر خودش برسه و تاثیراتشون در زندگی روزمره شما هم بسیار مفید خواهند بود.

۴_آمبرا کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت چهارم ازاین دوره شامل آمبراکینزی میشه:

تعزیف:

به توانایی کنترل سایه ها و انرژی تاریک آمبرا کینزی میگن.

  • در این بخش  ویژگی های آمبراکینزی معرفی شده
  • به سوالات متداولی که مربوط به امبرا کینزی میشه هم پاسخ داده شده
  • نکات بسیار مفیدی توی امبراکینزی معرفی شده
  • در پایان هم چاکراهای مؤثر برای آمبراکینزی معرفی شده
  • همچنین آموزش اصلی به همراه مدیتیشن ها و تمارین مؤثر گذاشته شده که باعث میشن ارتباط سالم و مؤثری با انرژی های تاریک و سایه ها برقرار کنین و بتونین روی اون ها تأثیر بزارین.

موارد بالا بهتون در یادگیری بیشتر و بهتر آمبراکینزی کمک شایانی میکنه همچنین باعث میشن که یکسری ابهامات به طور کامل از بین بره و به معنی واقعی آمبرا کینزی پی ببرین در عین حال به سوالات متداولی که امکان داره پیش بیاد و بیشتر از  هر کینزی،آمبراکینزی رو مورد هدف قرار بده بررسی شده و سعیمونو کردیم که به طور کامل پاسخ بدیم.

۵_چرونوکینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت پنجم ازاین دوره شامل چرونوکینزی میشه:

تعریف:
به قابلیت کنترل وتاثیر در زمان چرونوکینزی میگن

  • توی این بخش به طور کامل چرونوکینزی توضیح داده شده
  •  به راستی و یا دروغین بودن چرونوکینزی با توجه به اطلاعات به دست آمده پرداختیم
  • سعی کردیم که تفاوت چرونوکینزی رو با نظریه هایی که خیلی ها این کینزی رو باهاش اشتباه میگیرن بیان کنیم
  • همچنین بعد زمان و مکان رو تا حدی معرفی کردیم و از نظر علمی هم مورد بررسی قرار دادیم
  • در این بخش تفاوت چرونوکینزی با تله پورت و شباهت های اون ها توضیح داده شده
  • همچنین صحبتی از جهان های موازی مطرح کردیم و این معقوله رو به طور کامل شرح دادیم
  • از اونجایی که این چرونوکینزی با چاکرای خاصی در ارتباط نیست فقط به آموزش اصلیش پرداختیم اما یادتون باشه که باز بودن هر کودوم از چاکراها میتونه خیلی کمک کننده باشه.

مسائل بالا به شما درک بهتری از جهان و بعد زمان میده که به راحتی میشه باهاش معقوله چرونوکینزی رو درک کرد، به علاوه ی همه ی اینا با ابعاد مختلف آشنا میشین و تفاوت اساسی این کینزی با تله پورت هم مورد بررسی قرار گرفته همچنین تا حدودی نظریه ی جهان های موازی رو هم شرح دادیم که میتونه در درک نحوه ی عملکر چرونوکینزی بسیار موثر باشه.

۶_رادیو کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت ششم از سری دوره تخصصی تسلط بر سیزده کینزی رادیو کینزی هستش:

تعریف:
رادیو کینزی علم برقراری ارتباط با فرکانس ها و نویز ها هستش که با بهره گرفتن از قدرت های ذهنی حاصل میشه.

  • ویژگی های رادیو کینزی رو به طور کامل توضیح دادیم
  • همچنین در این بخش انواع فرکانس ها و امواج مغزی توضیح داده شده
  • بیان کردیم که این امواج چه قابلیت هایی دارن
  • در قسمت پایانی هم به چاکراهای مرتبط بارادیوکینزی اشاره کردیم
  • مدیتیشن مخصوصی هم برای چاکرای گلو معرفی کردیم که بسیار مؤثر و قدرتمند هستش
  • سپس به آموزش اصلی خوده رادیو کینزی پرداختیم.

مسائل بالا به شما در یادگیری رادیو کینزی کمک شایانی میکنه

بهتره بدونید که این کینزی بسیار جالبه ولی از اونجایی که این موارد گاها میتونن خیلی دور از انتظار باشن سعی کردیم تا معقوله علمیش رو هم بررسی کنیم از طرفی به معرفی و توضیح انواع فرکانس ها هم پرداختیم که بدونید علاوه بر محیط،ذهن انسان هم تمام این امواج رو تولید میکنه و در قسمت پایانی هم آموزش و مدیتیشن هایی رو برای این بخش تدارک دیدیم که عزیزا بعد از مدتی استفاده میتونن تاثیراتشو ببینن.

۷_سایبر کینزی

بخش هفتم شامل سایبر کینزی هستش:

تعریف:

سایبرکینزی به معنی توانایی اثرگذاری روی دستگاه های الکترونیکی مثل گوشی و کامپیوتر نوسط ذهن اطلاق میشه

  • برای مدت ها بود که آموزش صحیح و درستی از سایبرکینزی وجود نداشت
  • خیلیا دوست داشتن که سایبر کینزی رو یاد بگیرن تا بتونن از مذیت های این کینزی استفاده کنن، ماهم سعی کردیم تا با جمع آوری اطلاعات توی دوره تخصصی تسلط بر سیزده کینزی، سایبر کینزی رو هم معرفی کنیم تا علاقه مندان ازش استفاده کنن
  • در قسمت سایبر کینزی هم به چاکراهای خاصی اشاره شده که در موفقیتش میتونن بسیار مؤثر باشن
  •  آموزش اصلی سایبرکینزی هم به طور کامل معرفی شده.

موارد بالا قدرت تآثیرگزاری ذهن رو بار دیگه به رخ میکشه و این بار در قالب سایبر کینزی قدرتش رو به نمایش میزاره.

اینجاست که میگیم ذهن واقعا توانایی انجام هرکاریو داره و به راحتی هم از پسش برمیاد پس سعی کردیم که یک آموزش کاملا اصولی بر اساس آخرین اطلاعات به دست اومده رو در این حوضه برای شما عزیزان طراحی کنیم.

۸_سونو کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت هشتم شامل سونوکینزی میشه:

تعریف:

سونوکینزی یعنی کنترل و یا ایجاد صدا و در لول های بالاتر میشه به کنترل کم و یا زیاد کردن صدا در یک محیط هم اشاره کرد

  • در این بخش به طور کاملا واضح و شفاف سونوکینزی توضیح داده شده
  • سونوکینزی قابلیت های بسیار جالبی رو بهتون میده و با کار کردن روی این کینزی میتونین محدوده شنوایی و گفتاری خودتون رو تقویت کنید تا نهایتا بتونین پارو فراتر ازچیزی که هستین بزارین
  • علاوه براین بررسی اجمالی در خصوص محدوده شنوایی انسان انجام شده
  • از نظر علمی هم سعی کردیم که تاحدودی سونو کینزی رو مورد بررسی قرار بدیم
  • در پایان هم به آموزش کامل و جامعی برای سونوکینزی پرداخته شده که بعد از جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف سعی کردیم که بهترین و قدرتمند ترین آموزش رو برای شما عزیزان برای این کینزی طراحی کنیم.

همه ما میدونیم که این اصوات هستند که میتونیم به واسطه اون ها بیشتر باهم ارتباط برقرار کنیم، پس با بهره گرفتن از موارد بالا میتونید به اوج قدرت اصوات و راز های نهانشون پی ببرید ،همچنین با توضیحات تکمیلی که در این بخش عنوان کردیم میتونین به وضوح ببینین که حتی قابلیت هایی که داریم ازشون استفاده میکنیم مثل همین حرف زدن تا چه اندازه جای پیشرفت دارن و به چه حدو مرزی میشه این قابلیت هارو رسوند.

۹_فوتو کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

خش نهم شامل فوتو کینزی میشه:

تعریف:

به قابلیت کنترل ویا ایجاد نوربه وسیله ذهن از طریق اثرگزاری روی فوتون های نور  فوتوکینزی میگن.

  • در این بخش سعی کردیم تا توضیحات گسترده ای در خصوص نور از نظر علمی بیان کنیم
  • ارتباط کاملا واضح و شفافی بین نور و علم فیزیک رو شرح دادیم
  • همچنین به شرح چندین آزمایش که هر کودوم در برهه های مختلف زمانی، توسط دانشمندان بنام انجام شدن پرداختیم ونتیجه گیری نهایی هر کودوم ازاین آزمایش هارو به طور کامل شرح دادیم
  • در این بخش سعی شده که به ساختار ریشه ای نوراشاره بشه
  • به ماهیت های مختلف نور هم اشاره کردیم
  • از افرادی نام بردیم که هر کودومشون سعی داشتن تا یک ماهیت نور رو ثابت کنن
  • به چاکراهای موثر در این فوتوکینزی پرداختیم
  • در قسمت پایانی هم به آموزش های ویژه ی فوتو کینزی پرداخته شده

نور پدیده بسیار جالب و در عین حال عچیبیه که  ما انسان ها به کمک اون میتونیم جهان اطرافمون رو ببینیم، موارد بالا به شما درک وسیعی از ماهیت واقعی نور میده و شمارو در شناختن هر بیشتر فونو کینزی یاری میرسونه تا بتونید به این مهارت جالب، سریعتر دست پیدا کنید،در کنار همه ی این ها به تحقیقاتی که در عصرهای مختلف توسط بشر انجام شده تا بتونه نور رو درک کنه اشاره کردیم و هر کودوم رو به طور مختصر بیان کردیم.

نور همیشه یک پدیده منحصر به فرد بوده که به کمک این موهبت میتونستیم همه چیز رو ببینیم.

۱۰_کرایوکینزی

قسمت دهم مربوط میشه به کرایوکینزی :

تعریف:

به قدرت کنترل یخ و یا سرما از طریق تاثیر گزاری برروی انرژی محیط به واسطه ذهن کرایو کینزی  میگن. {این کینزی دو تلفظ دارد و به آن کایرو کینزی ام گفته میشود}

  • کرایوکینزی هم جزو یکی از بهترین و پرطرفدار ترین کینزی های موجود هستش
  • پس تصمیم گرفتیم که این کرایوکینزی رو هم توی دوره تخصصی تسلط بر سیزده کینزی جای بدیم
  • برای کرایوکینزی  هم چاکراهای مربوطه معرفی شده
  • آموزش و مدیتیشن های مخصوصی هم برای کرایو کینزی آماده شده.

مطالب بالا به درک بهتر و یادگیری سریعتر کرایو کینری کمک میکنند.

 

 

۱۱_هیدروکینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت یازدهم این دوره به یک کینزی بسیار مشهور و محبوب اختصاص داده شده تحت عنوان هیدروکینزی:

تعریف:
به توانایی کنترل و جابه جایی آب به شیوه ی اثرگزاری روی مولکول های آب به وسیله ذهن هیدروکینزی میگن.

  • در این بخش سعی شده تا به طور کامل هیدروکینزی رو شرح بدیم
  • به ارتباط آب با بدن انسان هم اشاره شده
  • همچنین چاکراهای مؤثر روی این هیدروکینزی هم معرفی شده
  • در این بخش تمرین و مدیتیشن قدرتمندی برای چاکرای دوم معرفی شده که مخصوص آب افزارهاست و انرژی بسیار فراوانی رو به فرد میده
  • در پایان هم به آموزش اصلی این هیدروکینزی پرداخته شده

همه ی ما میدونیم که آب عنصر حیاط هستش و کل زندگی ما انسان ها به این مایع ارزشمند وابسته هست، جا داره خاطر نشان کنم که آّب جزو عناصر هفتگانه هستش  که مطالب بالا به شما درک عمیقتری از عنصز آب میده و با یادگیری هیدرو کینزی میتونید به نهایت تعامل و همبستگی با عنصر آب برسید.

۱۲_گئوکینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

در قسمت دوازدهم به گئوکینزی پرداختیم:

تعریف:

به توانایی کنترل خاک با بهره جستن از توانایی های ذهنی گئوکینزی میگن.

  • در واقع شما توی گئوکینزی آموزش می‌بینید که چطور با خاک ارتباط مؤثری برقرار کنید
  • تعاملی وصف ناپذیر با مادر زمین پیدا میکنید
  • همچنین بعضی از ویژگی های خاک افزار ها هم توی گئوکینزی معرفی شده
  • در این قسمت هم چاکراهای مؤثری  برای گئوکینزی معرفی شده و آموزش هایی برای چاکرای اول یا چاکرای ریشه معرفی شده، چون اصلی ترین چاکرا برای این کینزی چاکرای ریشه هستش
  •  آموزش به نحوی طراحی شده که شما بتونید بیشترین قدرت رو از زمین دریافت کنید و انرژی کافی برای انجام گئوکینزی رو داشته باشین
  • در قسمت پایانی هم آموزش اصلی گئوکینزی داده شده.

عنصر خاک یا عنصر زمین معروف به مادر زمین هستنش که هماهنگی خاصی رو در کل سیاره به نمایش میزاره، مطالب بالا به شما آموزش میدن که چطور با مادر زمین ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کنید که علاوه بر سلامت بیشتر بتونید زندگی بهتری داشته باشید و با شارژ کردن چاکرای اولنون خیلی راحنتتر میتونید به گئوکینزی تسلط پیدا کنید.

۱۳_ایرو کینزی

دوره تخصصی تسلط بر 13 کینزی

قسمت سوم این دوره هم به ایرو کینزی که یکی از قدرتمندترین و معروف ترین کینزی هاست پرداخته شده:

تعریف:

در واقع به توانایی کنترل و یا ایجاد باد به وسیله ذهن و از طریق اثر بر محیط ایرو کینزی میگن

  • تمرینات بسیار قدرتمندی توی ایرو کینزی معرفی شده
  •  از دیدگاه علمی هم مورد بررسی قرار گرفته
  •  به آموزش جامع و دقیقی در رابطه با چاکراهای دست پرداخته شده
  • و در قسمت پایانی هم آموزش ایرو کینزی رو براتون در نظر گرفتیم

مطالب بالا به شما کمک میکنند که عنصر هوا رو که یکی از عناصر اصلی طبیعت هست رو بهنر بشناسید و با یادگیری نحوه فعالسازی چاکراهای کف دست میتونین میدان های انرژی رو بهتر درک کنین و نهایتا ایروکینری رو یاد بگیرید.

نکته:دوره ایرو کینزی به صورت هدیه به شما تعلق میگیره

نکته:یادتون باشه که قدرتمندترین شیوه فعالسازی چاکراها مدیتیشن هستن و بهترین حالت برای به حداکثر رسوندن بازده فعالسازی هر چاکرا استفاده از اصوات مانتراها هستش چون مانتراها به دلیل نوع ساختار و تکرارشون از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با مانتراها میتونید از دوره صوتی رایگان مانتراها استفاده کنید.

دانلود دوره رایگان شناخت مانتراها

روش های پرداخت و دریافت فایل

روش اول

شما میتوانید به صورت آنلاین از وبسایت خریداری کنید و بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل به شما نمایش داده خواهد شد و همچنین به صورت همیشگی در حساب کاربری شما قرار دارد.

روش دوم

در صورتی که نمیتوانید به صورت آنلاین پرداخت کنید میتوانید از طریق پرداخت کارت به کارت اقدام کنید و فایل ها را در تلگرام دریافت کنید.شما میتونید اطلاعات لازم جهت پرداخت وجه به صورت کارت به کارت رو از پشتیبانی تلگرام دریافت کنید .

این دوره برای کاربران اشتراک طلایی ۱ ساله حقیقت پنهان رایگان میباشد

باتهیه این پکیج چه چیزهایی دریافت میکنم؟

  • بیش از ۱۲۰ دقیقه آموزش صوتی از سیزده کینزی برتر
  • دریافت پکیج ایرو کینزی به صورت هدیه
  • تمرینات و مدیتیشن های تخصصی برای هر کینزی
  • افزایش هوش و مهارت های ذهنی به دلیل به وجود آمدن تحول در ذهن
  • تفاوت با دیگر افراد جامعه
  • داشتن دید وسیعتر نسبت به عموم افراد  به دلیل بالا رفتن سطح آگاهی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • تحلیل کینزی ها از دیدگاه علمی
  • شناخت چاکراهای مخصوص هر کینزی
  • افزایش دانش در راستای چاکراها و بدن

شما میتونید همین الان این دوره بینظیررو از دکمه پایین خریداری کنید.

بلافاصله پس از خرید ، به صفحه دانلود فایل ها منتقل میشوید.

فایل ها به صورت همیشگی در حساب کاربری شما در سایت قرار دارد.

ما اینجا هستیم ، تا به شما بهترین خدمات را ، در رسیدن به خواسته هایتان ارائه دهیم.

کلمه عبور فایل : hiddenfact.ir

دعوت میکنم ازتون که به تلگرام یا اینستاگرام حقیقت پنهان هم سر بزنین.

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

16 دیدگاه برای دوره تخصصی تسلط بر ۱۳ کینزی

  1. هادی شمسین

    با سلام به آقای جوانشیر و بقیه اعضای محترم سایت حقیقت پنهان و بابات زحمت هوایی که می‌کشید واقعا تشکر و خسته نباشید میگم.
    ببخشید یه خواهشی داشتم که به احتمال زیاد بقیه هم این درخواست رو دارن میشه که یه کاری بکنید که ما بتونیم هر کدوم از کینزی هارو که باب میل خودمون باشه خریداری کنیم نه همرو چون خودتون هم در جریان هستید که هر کسی علایق خودش رو داره و می خواد که چیزی رو که دوست داره داشته باشه البته به بقیه هم که این دوره رو کامل خریدن توهین نمی کنم ولی اگه میشه هر کدوم رو نمی بزارید تا بقیه باب امیال خودشون هم بتونن استفاده کنم از این دوره ها همه ممنون میشیم اگه این کار رو انجام بدید.
    با تشکر از شما و زحماتتون در این سایت همگانیتان.

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر و برکت باشه جناب شمسین.
      من درخواست شمارو مطالعه کردم، سعی میکنم هر فایل رو به صورت جدا هم به عنوان محصول تعریف کنم که شما بتونید به صورت تکی هم تهیه بفرمایید.
      بله چشم، کارهاش رو براتون انجام میدم.
      با تشکر از شما و پیشنهادتون

  2. ابراهیم

    ممنون از لطف و بزرگواری شما

    • reza.javanshirمدیر سایت

      خواهش میکنم جناب ابراهیم عزیز

  3. رضا

    با سلام و خسته نباشید 🌷
    بنده چند سوال دارم
    ۱- آیا با اشتراک یک ساله میشه به این محصول دسترسی داشت؟
    ۲- آیا الزاماً باید برای این دوره هفت چاکرا معتدل باشند ؟
    ۳- میشه همزمان با این دوره از ساب چاکرا استفاده کرد و معتدلشون کرد؟

    ممنون

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر باشه جناب رضا عزیز
      بله با اشتراک طلایی ۱ ساله میتونید دوره هارو تهیه کنید
      اگر هفت چاکرا متعادل باشن نتیجه گیری از تمرینات کینزی ها خیلی بهتر هست.
      و اینکه بهتره بجای استفاده از ۲ فایل ، از فایل متعادل سازی ۷ چاکرا استفاده کنید.
      با تشکرا زشما

  4. amirhoseinJR

    ببخشید لینک دانلود ایروکینزی مشکل داره میگه صفحه مورد نظر یافت نشد

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر
      ممنونم از اطلاع رسانی شما حتما بررسی و مشکل برطرف میشه
      با تشکر

  5. سعید افشاری

    عالیه

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر
      ممنونم از شما

  6. سعید افشاری

    سلام.اشتراک یکساله داریم اما این فایل نمیتونیم دانلود کنیم جالب اصلاح ساب برداشتن از روش کینزی گذاشتید تا شامل اشراک نشه

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر جناب افشاری عزیز
      خیلی نظر سنجی و تصمیم گیری کردیم که دوره ایموشن کد رو هدیه اشتراک یک ساله بدیم یا دوره ۱۳ کینزی که با نظرسنجی ایموشن کد انتخاب شد
      ولی به طور کلی دوره ها جدا از فایل های عمومی داخل وبسایت هست که با اشتراک ارئه میشن ، حالا باز هم اگر سوال خاصی راجب این دوره دارید میتونید به پشتیبانی ما توی تلگرام یا اینستاگرام پیام بدید
      ممنونم از شما

  7. علی یوسفی

    سلام خیلی عالیه دورتون فکرشو نمیکردم همچین دوره ای درست کنین واقعا زحمت کشیدین
    یک سوالی داشتم اینکه ایا باید این مدیتیشن هایی رو که یاد میدین باید مداومت داشته باشه یا چند وقت که یاد گرفتیم دیگه نیازی به تمرین نداره

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون یخیر
      تمرین ها باید همیشگی و مداوم باشه درست مثل غذا خوردن و ورزش کردن؛ برای اینکه همیشه آمادگی داشته باشیم و پیشرفت کنیم باید همیشه تمرینمون رو داشته باشیم
      با تشکر از شما

  8. Pedram ( خریدار محصول )

    ممنون از دوره ی خوبتون مشکلم حل شد

  9. Pedram ( خریدار محصول )

    من این رو خریدم می گه سفارش لغو شده پول هم برداشت شده خراب دانلود شده می خوام دوباره دانلود کنم نمیشه

  10. poonakyp

    این خیلی دوره ی خوبیه ولی خیلی گرونه خواهش می کنم ارزونترش کنید

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر ، ممنونم از شما ، قیمت گذاری انجام شده با توجه به ارزش محتوا و آموزشات است و خیلی خیلی زحمت کشیده شده برای تهیه و آماده سازی این دوره ، اگر امکانش بود حتما ، اما میتونید در زمان هایی که طرح تخفیف قرار میدیم تهیه کنید.
      با تشکر از شما

      • poonakyp

        ممنون

  11. سارا اسفندیاری

    سلام
    ببخشید من اشتراک طلایی یک ساله دارم . موقع عضویت نوشته بودین به همه امکانات سایت دسترسی خواهید داشت ولی برای من این محصول و همینطور بادافزاری رو باز نمیکنه!!! چرا؟؟!!!!

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا در خصوص مشکلات اشتراک به پشتیبانی فنی تلگرام یا اینستاگرام مراجعه کنید
      ممنونم از شما

  12. Ramtin Hassani

    با تمام احترامی که واسه حقیقت پنهان قائلم ولی باید بگم این ادعای شما که زدین ۹۵٪ تخفیف کاملا بی معنی هست چون زدین قیمت اصلی ۱،۲۸۰،۰۰۰ هزار تومن(تازه اگه ۱۳ کینزی که قیمت تکیشون ۶۹ هست رو حساب کنیم تازه میشه ۸۹۷هزار تومن) ولی با تخفیف شده ۸۴۷ درحالی که شما اومدین کینزی هارو اوردین به صورت تکی با قیمت تکی به عنوان تخفیف ۹۵٪ اعلام کردین….تخفیف ۹۵٪ درست نیست واقعا اگه تخفیفه پس باید رو کل محصول باشه این تخفیف نیست

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام دوست عزیز
      مشکلی در قسمت فنی بود مه اینطور نشون داده
      چون قابلیت خرید تکی قرار گرفته سیستم %تخفیف رو اشتباه محاسبه کرده بود و با قیمت یک دونه محصول بررسی کرده نه قیمت کل دوره ، تا زمان درست شدن برداشته شد
      با تشکر

  13. alivaezi

    سلام. اول از همه میخواستم بگم که اصلا نیازی نیست به این علوم دسترسی داشته باشی برای اینکه پیش مردم خاص باشی. با عبودیت خدا میشه هم پیش مردم عزیز باشی هم پیش خدا. دوما. آقای جوانشیر چرا اینارو به صورت سینگل و تکی نمیفروشید که هر کس خواست دونه دونه بخره. اینطوری اصلا فک نکنم فروش بره این محصولتون

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام دوست عزیز
      هدف اصلی این محصول ، شناخت خود و شناخت قدرت های ذهنی هست ، این دوره جمع آوری و ترجمه و صوتی دوره های خارجی است که به درخواست کاربران از ۷ ماه پیش روش کار شده و صرفا با توجه به درخواست کاربران ساخته شده.
      سعی میکنیم قابلیت تکی رو هم قرار بدیم ، با تشکر

  14. سینا

    اینقدر ارزون میدی ورشکسته نشید
    ماشالله کم سر مردم کلاه میزارید
    حالا هم روش جدید
    خدا لعنت کنه کسی که کلاه مردم رو برمیداره
    انشالله پولم از گلوتون پایین نره

    • reza.javanshirمدیر سایت

      سلام دوست عزیز
      ممنونم از درج نظرتون
      برای این آموزش چندین و چندین دوره از منابع خارجی تهیه شده تا بتونیم براتون یک دوره جامع درست کنیم برای همین هزینه این پکیج ۸۴۷ هزارتومان هست که تا چندوقت دیگه بالای ۱ ملیون تومان قرار داده میشه
      شما باور نداری لطفا مطالعه نکنید و برای بقیه کاربران انرژی منفی نفرستید
      و در اول این دوره ذکر شده که این ها فقط آموزش هایی هستند که ما براتون از منابع مختلف جمع آوری و ترجمه و صوتی به زبان فارسی کردیم .
      اگر هم پرداختی کردید که فکر میکنید ما سر شما کلاه گزاشتیم ، به تلگرام پیام بدید ، ایمیلی که برای این پیام وارد کردید رو هم بدید ، هزینتون رو عودت کنیم.
      ممنونم و متشکرم از شما بابت این نظر زیبا

  15. Meysam

    با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید اگه ما این دوره رو بگذرونیم حتما بر ۱۳کینزی مسلط میشیم و اینکه این دوره حدود چند روز طول می‌کشد ممنون بابت مطالب فوق استثنایی تون

    • vahid adineفروشنده

      سلام دوست عزیز
      این دوره برای علاقه مندان به حوضه طراحی شده و بهتره که بدونید به مدت هفت ماه روی این دوره کار شده و دوره های خارجی دیگه از منابع مختلف توسط طراحان گذرونده شده و مطالب بسیار ارزشمند و نفیسی در این دوره گذاشته شده.
      در خصوص نتیجه گیری باید بگم که کاملا برمیگرده به استعداد ذاتی هر شخص که کاملا متفاوت هستش و در هر فردی یک کینزی بارزتر و قویتر هستش
      باتشکر

  16. Ramtin Hassani

    ببخشید ینی اگه این دوره رو کامل بگذرونیم میشه همه کینزی هارو انجام داد؟بعد ببخشید یه سوال دیگه چه مدت طول میکشه به طور حدودی که بشه تسلط کامل پیدا کنیم؟

    • vahid adineفروشنده

      سلام دوست عزیز
      یعنی با گذروندن این دوره و انجام دادن تمارینش در بازه زمانی نامعلوم که برای اشخاص مختلف متفاوته میتونید به هر کینزی تسلط داشته باشید
      البته اینو بگم که بستگی به استعداد ذاتیتونم داره که در هر کینزی بتونید تا چه میزان پیشرفت کنید
      باتشکر

    • زهره عامره گلی

      سلام دوست عزیز.ببخشید من یکساله اشتراک دارم چجوریه برای من که اشتراک یکساله دارم این پکین فعال نمیشه؟

      • reza.javanshirمدیر سایت

        سلام وقت بخیر مشکل برطرف شد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *