چطور قدرت بینهایت ذهن را بکار بگیریم؟

بازدید: 567 بازدید

چطور قدرت بینهایت ذهن را بکار بگیریم؟

این مقاله برگرفته از سایت http://www.monyms.ir است.

ذهن انسان بسیار قدرتمند است و اگر یاد بگیرید که چگونه توانایی این قدرت را به دست بیاورید.

می توانید هر چیز بزرگ یا کوچکی را بدست آورید.

حتی رد زندگی خود معجزه کنید.

در این مقاله قصد داریم به شما توصیه هایی در مورد چگونگی برخورد با قدرت درونی خود بدهیم و به شما یاداوری کنیم ما قادر به انجام کارهایی هستید که هرگز فکر آن را هم نکردید.

مزایای استفاده از قدرت ذهن انسان:قدرت بینهایت ذهن

  •  کنترل بهتر احساسات شما
  •  توانایی انجام بهبود دوباره
  •  قدرت اراده قوی
  • غلبه بر بیماری های روحی
  • کنترل یا از بین بردن درد
  • جذب چیزهایی که می خواهید در زندگی خود داشته باشید
  •  کاهش فشار، اضطراب، خستگی، بیماری، و خشم

ذهن انسان یک وجود بسیار قدرتمند را در خود دارد.

تحقیقات زیادی در این زمینه وجود دارد که هر چقدر زمان و منابع خود را صرف تلاش برای درک کامل ذهن انسان می کنند باز هم حتی نزدیک به کل اطلاعات نمی شوند.

پیچیدگی ذهن ما بسیار پیشرفته است که ما می توانیم چیزهایی مانند صحبت کردن، خواندن، رانندگی اتومبیل، و حتی درک علوم بزرگ را انجام دهیم.

در حالی که همه این کارها را انجام می دهیم.

ما نیز همچنین کنترل روی عملکرد های درونی بدن مان مانند:

  • مبارزه با بیماری ها
  • راه رفتن
  • تنفس
  • قلب
  • و هزاران کار دیگر

را انجام می دهیم که بدن ما هر روز به طور خودکار این کارها را انجام می دهد.

 

فقط فکر کنید که ذهن شما چقدر قدرتمند است که می تواند تمام این موارد را در یک زمان با هم انجام دهد.

و در عین حال دانشمندان می گویند ما تنها در هر زمان فقط از ۱۰٪ مغزمان استفاده می کنیم.

اگر این مورد درست است، تصور کنید با استفاده از ۱۰۰٪ عملکرد ذهنمان در یک زمان چه کارهایی می توانیم انجام دهیم با اینکه روی حل مشکلات و ترمیم بدنمان تمرکز کنیم ؟

پیشنهاد میشود مطلب”تله پاتی از دیدگاه علم چیست؟ ” را بخوانید

قدرت بینهایت ذهن

ما قادر خواهیم بود تا مواردی مانند انجام معجزه ها یا ساده سازی مشکلات پیچیده را انجام دهیم.

اگر شما بتوانید تمام قدرت ذهنی خود را روی آنچه که می خواهید، متمرکز کنید، زندگی شما به طور دقیق به آن چیزی که می خواهید، تبدیل می شود.

با این قدرت زیاد، شما قادر خواهید بود هرگونه بیماری روحی خود را از جمله استرس، اضطراب، افسردگی، بی خوابی، خشم، حسادت، طوفان، تروما، و هر چیز دیگری که می توانید تصور کنید، را از بین ببرید.

اگر تمرکز کافی داشته باشید، حتی می توانید بیماری های جسمی مانند مشکلات وزن، سرطان، ویروس ها، درد و … را درمان کنید.

مقدار قابل توجهی از سوابق نشان داده شده است افرادی که دارای قدرت اراده قوی هستند و بر موانع غیرواقعی غلبه می کنند و تنها با استفاده از قدرتذهنشان این درمان های معجزه آسا را به دست آورده اند.

آیا این گفته ها عالی نیست؟ یادگیری استفاده از قدرت ذهن شما را به یک منبع بسیار قدرتمند برای توسعه شخصی هدایت میکند در زیر برخی استراتژی های ذکر شده برای کمک به شما و شروع تمرین، و تعهد میباشند عناصر کلیدی برای موفقیت با این تکنیک ها است.

راهنمایی هایی برای باز شدن قدرت ذهنتان :

  1. ذهنتان را از افکار غیر ضروری یا منفی پاک کنید
  2. روی آنچه که می خواهید تمرکز کنید
  3. به خودتان ایمان داشته باشید
  4. ریلکس یا آرام باشید
  5. کارهایی که در هماهنگی با باورهایتان است انجام دهید
  6. کاری را که واقعا می خواهید و عاشقانه انها را دوست دارید انجام دهید
  7. مثبت بمانید
  8. صبر داشته باشید

پیشنهاد میشود مطلب”پبام فرعی یا سایلیمینال: ایا انها واقعا کار میکتتد؟ ” را بخوانید

استفاده ازقدرت ذهن

هر کس توانایی استفاده ازقدرت ذهن خود را دارد.

مشکل این است که اکثر ما زمان و انرژی لازم برای رسیدن به چیزهایی که به عنوان یک معجزه به حساب می آیند، را نمیگذاریم.

کسانی هستند که استاد این هنر هستند و از ذهن خود برای انجام معجزات در زندگی خود استفاده می کنند. یک کلمه جادویی که بتوانید بگویید یا یک مراسمی که بتوانید از ان برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید وجود ندارد.

شما باید ترکیبی از فداکاری، ایمان، تمرکز و صبر را برای دریافت چیزهای که میخواهید استفاده کنید .

قدرت بینهایت ذهن

حداقل ۱۵ دقیقه در روز زمان خوبی برای شروع خواهد بود با اتخاذ این زمان برای پاک کردن ذهنتان از افکار و تنش های روزانه راه عالی برای انجام این کار است.

اگر مدیتیشن برای شما جذاب نیست می توانید با یک پیاده روی سعی کنید یا ، به آرامی در یک اتاق نشسته، در رختخواب قرار بگیرید، حمام بیاورید، یا هر چیز دیگری که واقعا می توانید آرامش را بدست اورید و ذهن خود را آرام کنید.

وقتی این کار را می کنید می توانید تمام این افکار منفی را از ذهن خود حذف کنید  سپس شما می توانید بر روی آن چیزی که واقعا میخواهید تمرکز کنید  اطمینان حاصل کنید که چیزهایی که می خواهید با باورهایتان نیز منطبق باشداما  اگر چیزی که میخواهید بسیار بزرگتر از گفته های ذهنتان است هب عنوان مثال درامد ماهیانه ۱۰۰ میلیون ممکن است زمان بیشتری را برای رسیدن به این باور نیاز داشته باشید اما در هر حال روی خواسته خود متمرکز بمانید اگر واقعا صادقانه می خواهید چیزی را بدست بیاورید آن بخشی از سیستم باور درونی شما نیست بدانید حتی غیر ممکن ، ممکن می شود و امکان پذیر است.

 

تکنیک تمرکز انرژی ذهنی

تکنیک تمرکز انرژی ذهنی روی آنچه که میخواهید و نه آنچه که در حال حاظر انجام می دهید، قطعا یک کلید برای ساختن رویاهای شماست. هنگامی که شما ذهن خود را روی آنچه که می خواهید و برای شما مهم است متمرکز میکنید و روی ان نگه دارید در نهایت میتوانید خواسته تان را لمس کنید. اگر میخواهید از این روش استفاده کنید می توانید یک سنگ خاص یا شی دیگری را همیشه همراه خود داشته باشید حتی این میتواند یک انگشتر خاص باشد که به طور مداوم به شما یادآوری می کند تا روی اهداف خود متمرکز بمانید.

پیش از شروع  برخی مواقع پیش می آید که خواسته خود را فراموش میکنید اما همیشه به یاد داشته باشید که این اتفاق یا خواسته شما محقق میشود  و در نهایت شما آن را خواهید داشت، هر چه بیشتر چیزی را از درون بخواهید و بتوانید ان را واضح تر در ذهن خود مشاهده کنید سریعتر به آن خواهد رسید.

قدرت بینهایت ذهن

فکر کنید که چه احساسی دارید وقتی به آنچه را که میخواهید رسیده اید وانمود کنید که الان آن را دارید و شروع به خوشحالی میکنید. ذهن شما بر این اساس واکنش نشان خواهد داد و شروع به ایجاد موقعیت هایی برای ایجاد خواسته شما می کند تا آنچه را که می خواهید در زندگی خود داشته باشید.

قدرت ذهن

قدرت ذهن شما واقعا بی حد و حصر است اگر شما بتوانید انرژی خود را در جهت درست متمرکز کنید به جمع افرادی می پیوندید که سرطان را درمان می کنند، بیماری های روانی بدون دارو و یا کمک شکست میدهند ، از آسیب های نزدیک به مرگ جلوگیری می کنند ، بهبودی معجزه آسا را  ایجاد  میکنند، به دست آوردن قدرت غیر قابل تصور ذهن تقریبا غیر ممکن هایی است که علم نمی تواند برخی از انها را که اتفاق می افتد ثبت کنند یا توضیح دهند، اما آنچه که این را توضیح می دهد، این است که ذهن شما یک دارایی بسیار قدرتمند است و می تواند شگفتی بیافریند.

به یاد داشته باشید که همیشه در مورد آنچه که می خواهید متمرکز شده و متمرکز بمانید. هرگز تمرکز خود را از دست ندهید و اعتماد به نفس خود را در طول مسیر حفظ کنید. با این کار می توانید شانس خود را افزایش دهید و به آنچه که رویایی آن را دارید برسید.

منبع : http://www.monyms.ir

اشتراک طلایی حقیقت پنهان

[maxbutton id=”4″]